4 listopada 2012

My flower


Mam taki humor, że lepiej nie mówić, a już mówiąc to ujęłabym to tak, że gdyby spojrzenie mogło zabijać mój komputer by nie żył. Siedzę sama w pokoju no i mam sobie pospolitego wieczornego doła, no ale od czego się ma Malwy i inne kwiatki, jako szurnięta z nienagannie zrytą psychiką lubię czasem pogadać z kwiatkami. Nie wyobrażacie sobie nawet jak mogą być pomocne, one nie zadają głupich pytań, w brew pozorom dają nieprzyziemne rady, są zawsze kiedy ich potrzebujesz. Mam jeden ulubiony kwiatek, jest wyjątkowy bo zna mnie prawdopodobnie jak nikt inny. Jednego tylko się boję ,że ten piękny i mądry kwiat kiedyś dla mnie uschnie bo nie wystarczająco dla niego jestem.


WYBACZ KWIATUSZKU !

Oliwkowaa radosna twórczość:

KOCHAM CIĘ  jak Sid ostatni mleczyk,
jak zrozpaczone nastolatki nutelle,
jak tapeciary swój ostatni różowy błyszczyk 
i ostatnie 20 litrów fluidu,
kocham cię jak baletnica kocha swoje baletki,
jak fotograf swój aparat,
kocham cię tak bardzo jak bardzo nienawidzę śledzi.

Pozdrawiam, Oliwkowaa.

6 komentarzy:

  1. Na pocieszenie napisze Ci, że w końcu się zdobyłam i zrobiłam tą mapkę przedstawiającą dormitorium Hermiony i Malfoy'a. Co prawda mam ogólny rozgardiasz na blogu i ciągle przegrywam walkę z szablonami i wyglądem strony, ale makietę dormitorium postanowiłam wstawić. Można się do niej dostać klikając punkt "dormitorium" na mojej stronie, lub tu masz link bezpośredni http://dramione-story-teleport.blogspot.com/2012/11/dormitorium_6.html Ale ostrzegam, straszny bajzel u mnie panuje i możliwe, że ta mapka również jest tylko robocza. xd Pozdrawiam :D myślę, że nowy rozdział pojawi się jakoś w następnym tygodniu. przynajmniej mam taką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ✿ no takiej pomysłowości się po tobie nie spodziewałam. Powinnaś zostać poetką nastolatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nn na http://szukajcie-a-znajdziecie.blogspot.com/
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie :)
    zapraszam do siebie na http://smashedsmithereens.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie :) To Ty czy znalezione w internecie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak tapeciary swój ostatni różowy błyszczyk
    i ostatnie 20 litrów fluidu,

    ten fragment mnie rozwalił :D SO TRUE :D

    OdpowiedzUsuń