13 września 2012

Potterheads

Dzisiejszy post dotyczyć będzie mojej Potteromanii. A konkretniej chce wam napisać czym poza komputerem i książkami zajmuję się w wolnym czasie. Jedną z czynności które naprawdę lubię jest czytanie Fan fictionMyślę że to jest ciekawa alternatywa dla odmóżdżającego telewizora jak i dobra forma radzenia sobie z tym ,że nie będzie kolejnej książki o Harrym Potterze, lub chociaż sprostowania ,że to co było w siódmym tomie (który w mojej rzeczywistości nie istnieje) tak naprawdę śniło się Harry'emu. Siódmy tom to tragedia i największa krzywda jaką J.K mogła wyrządzić tej sadze. Wracając do meritum, chcę bardzo serdecznie pozdrowić autorki poniższych ficków. Bez was popadłabym w depresje, dziękuję wam za to co robicie i szczerze mówię byście robiły to dalej bo pisanie wychodzi wam pierwszorzędnie!


Pozdrawiam, Oliwkowaa.

7 komentarzy:

  1. Ależ skąd! :-) Mega,mega mi miło i bardzo się cieszę, że moja "twórczość" się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeny.. Nie spodziewałam się, że aż tak podoba Ci się mój blog i moja historia :) Bardzo się z tego ciesze i oczywiście nie mam nic przeciwko, że wspomniałaś o mnie na swoim blogu. :) Pozdrawiam i gorąco zapraszam do siebie na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za dodanie :) Jestem zaszczycona :). Wkrótce dodam nową notkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Przeczytałam, że lubisz opowiadania o tematyce potterowskiej. Ja też piszę swoje opowiadanie. Wprawdzie niedawno zaczęłam (mam jakieś 16 rozdziałów) ale myślę, że mogą Cię zaciekawić dlatego zapraszam do przeczytania chociaż jednego z nich :) Oczywiście byłoby mi miło gdybyśmy dodały się do obserwowanych. Pozdrawiam i liczę na odwiedziny :*
    www.aksmel.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej? Oliwka? znowu poślizg? Ja chcę nowy pościk ;) Bo mi się nudzi jak nie mam co czytać:)
    Oliwkowa zawsze spoko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na moje nowe opowiadanie o Dramione.
    www.finally-yours.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń