26 lipca 2012

Forever young!

Ja chyba nigdy się nie zestarzeje, przynajmniej nie moja dusza. Już na zawsze zostanę taka jaka jestem, oczywiście ,że niektóre rzeczy ulegają zmianom ale chodzi o człowieka, nie widzę przyszłości w której jestem inna niż teraz. Mam swoje przekonania i ideały których zmiana jest maksymalnie nieprawdopodobna.
Czemu ma mnie ograniczać ilość lat które przeżyłam? Nie mają one prawa w jakikolwiek sposób blokować mojej swobody i tego co robię w życiu. Masz siedemdziesiąt lat, nie wypada ci! Powiedzą kiedyś ludzie, ja jedynie spojrzę na rozmówców i zacytuje im Alicję z Krainy Czarów - ,, Co to znaczy ,że coś wypada? Gdyby ludzie umówili się ,że wypada nosić twaróg na głowie nosilibyście?'' Nie patrzmy na to czy coś nam wypada czy nie, jeżeli to czego rzekomo nam nie wypada jest częścią naszej osobowości niech stanie się również naszą dumą, a ludzie niech gadają.

Pozdrawiam, Oliwkowaa.

2 komentarze:

  1. Dziękuję! Jeżeli chcesz, to już wstawiłam dziewiąty :) Masz bardzo ładne zdjęcia, niesamowicie mi się podobają
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Alicja w krainie czarów <3
    I<3TimBurton
    Wiecznie młoda! Też taka będę. Być sobą i nigdy nie odpuszczać. :D
    Jak to moja babcia powiedziała: Wiek nie ogranicza.

    OdpowiedzUsuń